ponedeljak, oktobar 25, 2004

Novi blog: GuruGorg About CSS

Pokrenuo sam sam novi blog samo o CSS-u pod nazivom GuruGorg About CSS.
Namera mi je da postujem o kvalitetnim sajtovima rađenim CSS tabless stilu, o nekim hakovima itd.
Potajno bi želeo na ovaj način da napravim mesto na kojem će imati štošta da se nađe na ovu temu i da inspirišem mlade web dizajnere da počnu razmišljati na CSS način kao što su mene moji GuruUčitelji terali. (pa sam sad malo počeo i kodirati) :)))
Link za moj blog o CSS-u može se naći i u meniju My Links, nek' se zna.

2 comments:

Anonymous said...

Боље је држати само једно блогче, и ту направити „категорије“. Тако би могао да имаш категорије „css“, „razno“, „život“... Тако и даље корисници могу да изаберу шта ће да прате (а шта не), а ти не мораш да имаш 10 блогчади :-)
— Данило

Goran Mitic said...

Razmišljao sam i o tom rešenju ali nekako mi se ovaj koncept učinio trenutno najprihvatljivijim.
Inače sam razmišljao o varijanti kupovine hostinga i instalaciji Mambo portala, ali zatrpanost poslom me trenutno sprečava da gubim vreme na podešavanje sistema, izradu template-a itd.