utorak, novembar 09, 2004

CSS Vault, izvor inspiracije

A šta bi prvo odabrao od zanimljivih linkova ako ne sajt CSS Vault, izvor inspiracije ne samo za dizajnere već i za developere, programere, ili čak za CSS advokate koji ovde mogu naći gole činjenice koje mogu iskoristiti u duelima vrlo aktuelnog meča koji se odvija na web-u:

CSS Tabless Design vs. Html Table Design

Ideja sajta Paul Scrivens-a (9rules) bila je da napravi direktorijum dobro dizajniranih CSS sajtova koji njemu lično koriste kao inspiracija i da ih podeli sa we community-jem. U tome je i uspeo. Malo ko nije posetio ovu lokaciju, stavio je u Favorites i povremeno joj se vraća (bar kada krene da radi dizajn nekog novog sajta).

Direktorijum je otvoren za sve. Ukoliko Vaš sajt zadovolji Paul-ov ukus možda se i nađe u listi na CSS Vault-a. Ja još nisam bio dovoljno hrabar da pošaljem neki sajt, a vi?

Pored sajta CSS Vault, predlažem i da se prošetate mrežom sajtova koju ćete naći na sajtu 9rules.com. Interesantan je sajt, recimo, Big Money Tips. To je sajt sa savetima o tome kako promovisati jedan web sajt i naravno, kako unovčiti svoj trud. Večna tema, zar ne?!

2 comments:

Goran Mitic said...

Ja sam i naglasio da je ipak potrebna hrabrost za slanje linka.

Sto se tice komentara i pljuvanja ja licno ne bezim od toga jer je to mozda i jedini nacin da covek nesto novo nauci. Interakcija sa drugima je uvek korisna, normalno ne treba se obazirati na komentare zlonamernih ljudi. Njih ce uvek biti.

Mala Bo said...

Ne znam odakle :) ali mi je poznato da pripremate jos mnogo interesantnih postova...pa gde su? zeljno ih ocekujem...pozdrav