ponedeljak, novembar 22, 2004

Jedna galerija fotografija i jedan fotograf



Tragom linka koji mi dade moj prijatelj Rusić nabasah na veoma interesantan sajt jedne galerije koja se na nalazi u Briselu a u kojoj izlažu mnogi vrli autori fotografije. Young Gallery je osnovana 2000. godine a za web sajt galerije klikni here.

Šta reći... Odlične fotografije, odličan sajt (doduše, nije tabeless!)...



Trenutno je aktuelna izložba Exposure, Bruno Bisang-a. Autor je poznat po veoma svojim reklamnim fotografijama, editorijalima, fotografijama celebrity-ja... Bruno uglavnom, da ne kažem, samo, fotografiše žene a najčešći prizor na njegovim radovima su studije ženskog tela.

Neke od Brunovih radova sam već video, npr. ona čuvena reklamna fotografija za Opel StreetKa oko koje pozira slavna Kylie Minogue. Pored StreetKa-e, Bruno je recimo radio reklamne fotke za Chanel, Breil, itd,itd...

Sajt Bruno-a Bisang-a se može videti na kliktanje here a ja sam za blog odabrao fotografiju koja se stilom prilično razlikuje od ostalih. Naravno, ko je zainteresovan da vidi Brunovo pravo lice i, odlično dizajniran web sajt on će aktivirati gornji link, zar ne, itd.

No comments: